Rörelser

Idag kände jag bebis! Hela två gånger har den gjort sig tillkänna för sin mamma! Första gången jag kände så tänkte jag direkt att de måste vara sparkar, eller så har jag fått en nerv i kläm.. Dum som man är så försökte jag hitta en ursäkt till att de kunde vara något annat, för sådan tur har inte jag att få känna bebis redan i v17. 
Men någon timma senare under kvällen så känner jag precis likadant igen, fast den gången höll de inte på lika länge, men då var det ingen tvekan om att det är bebis <



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0