Biverkningar

Har tyvärr åkt på en del biverkningar utav nässprayen, det känns ändå konstigt nog bra eftersom då vet jag att min kropp svarar på behandlingen..
 

Jag har fått huvudvärk som blir värre för varje dag och framför allt på kvällarna är det värst!
Humörsvängningar, känns som om att jag inte är annat än irriterad just nu och mitt tålamod är NOLL.
Vaknade idag upp med blemmor i hela ansiktet, hej finnar! Ser ut som jag gått tillbaka till högstadiet igen.
 
Men som sagt känns ändå bra! Alla biverkningar och allt som hör till och komma ska, är det värt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0