Dag5

Idag blir det femtedagen med puregonen! Imorgon ska jag in till kliniken för att ta blodprov, och utefter det se om jag ska höja, sänka eller behålla den dos jag tar nu (75enheter).
Ska bli spännande och se hur det ser ut :-) Imorgon är det även sista akupunktur dagen för mig, det känns lite läskigt men det borde räcka för den här gången! Nästa vecka är det planerat äggplock!


Igår kväll mådde jag väldigt dåligt, fruktansvärd huvudvärk och illamående, frös och svettades om vartannat, var på gränsen till att avsluta hela behandlingen för jag mådde verkligen något så fruktansvärt dåligt! Men *peppar, peppar* så mår jag bättre idag, tog 2alvedon direkt när jag vaknade imorse! Avsluta behandlingen är det sista jag vill, jag vill verkligen att allt ska gå som planerat och att vårat embryo ska fästa och stanna hos oss till Maj! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0