Dag6

Idag blir det puregon-dag 6.
Och imorse var jag inne på provtagning och senare på förmiddagen var även min sista akupunktur! Känns jätte läskigt att inte gå på akupunktur mer, men nu har hon hjälpt min kropp så mycket hon kunnat. Ringt och fått vidare ordination av kliniken och jag ska fortsätta med samma enhet och på fredag in på ultraljud för att kolla och mäta blåsorna!
Blir spännande men det är ju en sådan dum tid så får åka dit själv, känns lite tråkigt att mannen inte kan följa med, men det viktigaste är att han är med på äggplocket för då ska han lämna sin del. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0