I vanlig ordning..

I vanlig ordning har jag huvudvärk som jag haft sedan jag började med sprayen, men idag är den värre än på länge!
Känner bara för att gömma mig under täcket och hoppas på att den ska gå över snart! Men det finns saker som måste göras och solen skiner så det blir till att ta en tablett eller två och hoppas på att den ger med sig snart!
Huvudvärk är en vanlig biverkning av puregonen så kan hända att sprutan spätt på den jag redan hade! Måtte denna ivf gå hela vägen till graviditet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0