Nässpray dag 2

Idag är min 2.a dag med nässpray!
Förra gången så tyckte jag inte att det var så hemskt att spraya, utan det jobbigaste var hormonsprutorna men det är egentligen inte så konstigt då jag blev överstimulerad!
Jag har inte några direkta förväntningar på jobbiga symtom utav sprayen utan hoppas att det ska gå lika "lätt" som föregående gång!
 
Men nu har vi i alla fall Startat IVF2  och vi är så glada och förväntansfulla!!
Vågar inte hoppas för mycket men denna gången SKA det gå hela vägen!
 
Snart dags för mig att åka iväg till akupunktören, det är den enda skillnaden från förra IVF då jag nu har samma protokoll fast lägre enhet av puregon för att undvika överstimulering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0