Sprutstart

Har idag pratat med kliniken och sprutstart blir på fredag! Vi är så många som gör ivf så dom hade valt ut vilka som skulle få tidigt äggplock och vilka som skulle få senare äggplock, vi blev det sista alternativet.. Jobb mässigt hade det "tidiga" äggplocket passat mig bäst för om allt går enligt beräkningen så kommer jag nu bli tvungen att sjukskriva mig den dagen. Och som ni vet har jag inte berättat för mitt jobb och tänker inte heller göra det, men jag ska nog ändå vara glad för att alla andra besök verkar än så länge klaffa med ledighet! *peppar, peppar*

Nu är det dags för akupunktur, idag påbörjar vi stimuleringen inför ivf2! 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0