Storpack!

Har idag beställt ett storpack med grav.tester, hela 20st faktiskt! Känns som om att jag inte är riktigt klok för vad ska jag med alla dom till? Dessutom har jag redan ett digitalt och clerablues vanliga som visar +/-.
Men jag ska förklara för er varför jag beställt så många..
Tanken var först att bara köpa 10st stickor för att jag ska kunna testa från insättningsdagen och se när ovitrellesprutan gått ur kroppen, för att sedan efter det kunna tjuvtesta om jag villl och då lita på ett eventuellt positivt test! Men så var det extra pris på 20packet, skillde ca.15kr på 10st och 20st, självklart så tar jag då 20st och betalar den lilla extra kronan, för då kan jag till och med testa varje dag fram tills TD, och till och med få över för att testa morgon och kväll några dagar om jag vill!
Måste erkänna att jag känner mig lite smått testar-galen, ska bli kul och se mannens reaktion när alla dessa tester dimper ner i brevlådan! Hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0