Vul

Var idag på vul för att se hur många äggblåsor jag har och storleken på dom, det fanns hela 15st idag, vilket är mer normalt som dom förklarade för mig (första ivf fick dom ut ca.30), så detta såg jätte bra ut! Ska fortsätta med samma dos 75IE! Och tisdag blir det äggplock! Denna gången ska jag även ta crinone från äggplocksdagen, förra ivfen skulle jag ta crinone först på eftermiddagen samma dag som insättning. Så jag har fått höga förväntningar på denna ivf och börjat ställa mig in på att det faktiskt finns en stor chans att det går vägen!
Jag vet att det är lite moment kvar, jag ska få ut bra ägg och dom ska befruktas, men det känns ändå väldigt bra och jag har en känsla av att vi kommer få en Maj-bebis! Hoppas känslan håller i sig och blir sann!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0