Kön

Nu känner jag av bebis nästan varje dag, och ibland även flera gånger om dagen! <3 
Vi längtar efter det stora ultraljudet och nu är de lite mindre än 2veckor kvar! 
I början var jag helt inställd på att om man kunde se könet på rul så ska vi självklart ta reda på det, men pappan ville inte riktigt samma sak, nu är de mer tvärtom här hemma.. Jag har ändrat mig och glidit in på hans spår att vi väntar till bebis tittat ut, medans han nu vill kolla! 
Vi får se den dagen hur vi gör, de är ju trots allt ett par dagars betänketid kvar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0