En dröm

Jag tycker väldigt mycket om att kolla på barnvagnar och söta små babykläder och även fina inredda barnrum! Drömmer mig bort en stund om att vi förhoppningsvis också ska få handla diverse till vårat barn. 
För som det är nu så handlar vi babykläder och babysaker till vänner och syskonbarn...

Men den dagen det är våran tur att handla till vårat barn så kommer jag veta precis hur jag vill att barnrummet ska se ut och vilka märken jag vill ha på diverse babysaker, och vagn tror jag kommer utbytas med jämna mellan rum för det finns så många fina! 
Men just nu är det bara en dröm, och jag är rädd för att den drömmen kommer förbli det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0