Uthämtat

Har idag hämtat ut alla mina läkemedel, och det blir en liten förändring i denna behandling (som förhoppningsvis gör att vi denna gång lyckas och får en graviditet), istället för crinone-gel som jag tidigare användt 1gång om dagen i 15dagar (fram till TD) så ska jag denna gången använda vagiatorier som man tar 3gånger om dagen och dom ska jag ta i 20dagar. 
Och eftersom dom ändrat progestron för mig så kommer jag inte att köpa babyklister som jag hade bestämt mig för att göra, utan nu hoppas vi på det här progestronet istället! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0