Dag14

Ännu inget omslag på stickan.. Så nu är det kört för insättning v.5 som vi planerade. Hoppas dom har tid för mig nästa vecka för insättning.. Jag brukar få omslag omkring dag15-16, så i helgen bör den visa en glad gubbe på stickan! Har fått lite älflytningar också, så de känns ändå som den kan vara på g. *Hoppas* det slår om snart!

Haft migrän nu i 2dagar, så jag har varit tvungen att ta tablett emot de, helst vill jag inte ta något sådant, även om dom på ivf säger att de är okej så vill jag ändå undvika det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0