RD10

Nu är de bara 4dagar kvar till testardag, än så länge har jag klarat mig blodfritt ifrån helgen.
Inga nya symtomer utan samma som tidigare, förutom att mina känsliga/ömma bröstvårtor inte längre är ett symtom och har inte varit de heller dom senaste dagarna.
Mådde ioförsig väldigt dåligt igår kväll, trodde jag skulle behöva kräkas men de kan likväl vara den äckliga korven jag åt som gjorde mig iallamående. Nu går jag med lite mer hopp om att onsdag ska bli den hittills lyckligaste onsdagen i mitt liv! <3
 
 
Symtom lista,
Ömma bröst
Vita flytningar
Stickningar
Molvärk


Kommentarer
Du vet vem

Håller tummar & tår att onsdag blir den bästa onsdagen i livet! <3

2013-02-16 @ 16:13:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0