RD13 och RD15

Ruvardag13 -19/2 
Ruvardag15 =Testardag 21/2
 
 
Ruvardag13, Denna dagen blev ingen bra dag, jag fick mens och ännu ett misslyckande..
Tur jag har ett underbart jobb så jag kom lite på andra tankar! 
 
Ruvardag15-Testardag, Inte gravid, usch det kändes i hjärtat att läsa det på grav.testet, ändå visste jag och var beredd på att vi inte hade den turen att jag blödde trots graviditet.
 
Att en närstående fått + på sin sticka i dom dagarna vi misslyckats kändes i hjärtat det också, egoistisk?- Ja! 
Men alla ni som är i samma situation som oss vet precis vad jag menar! 
 
 
Jag har kollat upp olika alternativ för nästa insättning vad jag kan göra för att öka oddsen, har kommit fram till akupunktur verkar vara något för oss, men nu har vi sådan tur att vi får göra en ny insättning redan denna ägglossningen alltså om 2veckor! Och för att göra akupunktur ska man ha gjort det i 4veckor innan insättning! 
Så andra alternativet är att följa en lista på vad man inte ska äta innan och efter insättning och även vad man ska äta innan och efter insättning! Så nu hoppas vi på 3.e gången gillt! Denna gången måste det bli våran tur att få bli lyckliga och äntligen få känna på längtan efter att få bli föräldrar! 
 
 
Dag11 börjar jag med tester igen och uppdaterar när det är dags för insättning, så nu blir det en ny kategori här på bloggen, "FET2" 


Kommentarer
Du vet vem

Nu längtar vi till tredje gången gillt <3

2013-02-23 @ 11:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0