RD5

Nu har våran lilla ärta <3 varit hos mig i exakt 5dygn!
Och nu är de endast 4dagar kvar till min BIM och 9dagar kvar till testardag!
Vaknade upp med förkylning idag, det fick mig att bli lite orolig, förra gången när vi gjorde vårat
första ET så blev jag också förkyld och den omgången gick ju inte vägen..
Ska försöka tänka bort den dumma tanken för de påverkar säkert inte negativt ändå!
Annars inget nytt på symtom listan!
 
 
Symtom lista,
Ömma bröst
Känsliga vårtgårdar
Molvärk
Gryniga vita flytningar
 


Kommentarer
Du vet vem

Tror absolut inte att en förkylning påverkar ärtan! Du har helt rätt symtom för att det skall se bra ut! :) Håller fortfarande alla tummar & tår för er!! <3 Tror att denna ärtan vill stanna kvar & utveckla sig till en liten bebis!! .<3

2013-02-11 @ 14:57:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0