RD6

Ruvardag 6 och fettisdagen idag!
Det slank allt ner en och två semlor idag, men de blev nog dom enda för det här året!
Har inte haft någon molvärk men däremot lite stickningar och dragningar istället.
Visade mannen mina flytningar, för de är rejält mycket vita flytningar (har aldrig varit med om det innan, så det är ialllafall en förändring jag kan konstatera!) och han fick lite panik i tron om att de kanske är ärtan som trillat ut, jag skratta så mycket så jag höll på att "dö", det känns iallafall skönt att det inte bara är jag som blir knäpp av allt det här! Haha! :-)  
 
(Jag har inget crinone som stöd denna gången så mina flytningar beror inte på något annat än min egna kropps hormoner)
 
 
Symtom lista,
Ömma bröst
Känsliga vårtgårdar 
Stickningar & dragningar
Gryniga vita flytningar
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0