RD8

Snart är ruvardag8 över och vi går in i 9, jobbig och spännande helg väntar!
Klarar jag mig blodfritt från helgen så känns de som vi kommit en lång bit på vägen!
Just nu känner jag bara för att dra täcket över huvudet och inte vakna upp fören på måndag, denna väntan och nervositet är så jobbig! En del av mig vill så gärna tjuvtesta imorgon, men jag har lovat mig själv och sambon att inte göra det! Har inte lika ömma bröst längre, och molvärk kommer lite då och då (inbillar mig att de är mensvärk nu), dom vita flytningarna har fortsatt och de ser jag som mycket positivt!
När jag ska ha mens så brukar jag dagarna innan få väldigt vattniga flytningar som luktar illa och dom har ju än så länge hållt sig borta! 
 

Symtom lista,
Molvärk
Ömma bröst
Vita flytningar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0