Rd11 / md2

Ruvardag11 eller mensdag2, ja de beror väl på hur man ser det..

Pratat med ivf kliniken och hon underbara som svarade lyckades klämma in oss v14 <3
Så det blir ett sista FET på denna ivf om någon av våra 2små eskimåer vill överleva upptiningen! Sköterskan ville inte ge mig falska förhoppningar men hon tyckte att jag hade testat mig alldeles för tidigt och man kan minsann blöda rikligt trots graviditet, jag försökte förklara för henne att jag är 99% säker på att det är min mens, jag har en 28-30dagars cykel och mensen kom nu på dag29.
Men jag fick lovat henne att hålla koll på hur länge jag blöder och ta ett nytt graviditetstest när den avstannat.
Mirakel sker väl visst, men de händer nog inte oss!


Så nu blir det en ny kategori igen, FET3

Detta blir våran 4.e insättning, jag undrar hur många insättningar som krävs för att vi ska få bli lyckliga föräldrar, kommer det ens att hända oss? Nä, nu ska vi inte vara negativa.. Dags att börja räkna dagar till dag11 när jag ska börja med äl-tester igen!



Kommentarer
Du vet vem

Nu skall vi vara positiva :) Du tror ju i alla fall på 2% chans att du redan är gravid! E det dom 98% andra prosenten som stämmer, så håller vi tummarna att 4:e gången skall det gå!! <3

2013-03-20 @ 13:55:38
Du vet vem

Förlåt, jag sa fel på prosenten :-/ 99% & 1% <3

2013-03-20 @ 13:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0