Alternativ.

Jag kollar inte sådär jätte mycket på olika alternativ man kan prova inför ivf3,
kan ju bero på att jag redan provat en del och är redan medveten om en del.
Självklart har vi omöjligt kunnat prova allt, men vi har gjort det som känns okej att göra.
Men nu har jag faktiskt snubblat över något som kallas Baby klister, är det någon av mina läsare som har erfarenhet utav det eller hört talas om det?
Det är ett danskt homeopatiskt läkemedel som används av flera kliniker i danmark vid ivf och är även populärt i norge! Det heter Fructus Femina, läkemedlet ska göra så att ägget lättare fästare i livmoderväggen, då den blir lite tjockare och lite gosigare för ägget att fästa i! Man ska ta 3x10 droppar om dagen från 1vecka innan ET och igenom hela första trimestern.
Jag har verkligen sökt jätte mycket information angående detta och hittar ingenting som kan tyda på att det på något sätt ska vara skadligt, och självklart är det som med allt annat, en del har blivit gravida när dom användt läkemedlet och en del inte.
Det jag funderar på är om inte fructus femina och progestronet ger lite samma effekt, för isåfall skulle de bli att man lägger kaka på kaka.
Men jag ska ta en rejäl funderare på det här, jag vill ändå känna att jag provat allt som känns okej att prova under våra ivfer och det här blir vårat sista försök på ett bra tag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0