Ruvardag 11

Idag var testet lika blankt som föregående dagar, har bestämt mig för att ta ett sista imorgon och är det neg. kommer jag då att vänta tills testdagen (Fredag Rd15).
Det är fortfarande tidigt att testa Rd11 för att på 3-4dagar så hinner hcgt höjas ganska mycket och i en ivf grav. tar det längre tid för hcgt.
Varje negativt test jag får försvinner en del hopp och jag vägrar att ge upp hoppet helt förens mensen satt igång eller ett negativt på TD.
Hade väldigt mycket dragningar/stickningar vid vänster äggstock igår och jag har inte känt så förut vad jag kan minnas (förutom att jag haft ont efter ÄP såklart!), och alla nya symtom tar jag som positivt tills det att motsatsen är bevisad!

Om Lill Plutt bor kvar i magen så går vi in i v5 imorgon och det betyder att Bf är 26Maj!
26Maj är även Ofrivilligt Barnlösas Dag!

Jag försöker se det som ett tecken!
(man blir lätt knäpp av ruvning)



Kommentarer
Du vet vem

Onödigt att höja oron mer än vad den redan är, bra val att inte testa varje dag, bara onödig oro! Tänk positivt och ta dagarna som dom kommer, så har du/ni den stora dagen på fredag! :) Förstår din "noja" när det gäller det mesta, blir nog lätt att man tänker så! :-p Va positiv gumman!! Tänker på dig/er!! <3

2013-09-16 @ 15:27:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0