Ruvardag 5

Redan på ruvardag 5 och om ett par timmar slår de över till Rd6, som jag säkert sagt alla andra ruvningar så går tiden jätte fort men ändå känns TD så lång bort.. Har haft mycket molvärk idag och när jag hostar så gör det så ont på en speciell punkt, vid höger äggstock skulle jag vilja påstå så det är väl fortfarande känsligt efter ÄP. Är så sjukt hård i magen också så imorgon ska jag åka och handla plommon och jag ska dricka en massa vatten! Illamåendet har besökt mig idag också, främst på morgonen och nu på kvällen.
Testet imorse var helt blankt vilket var väntat och nu ÄNTLIGEN kan jag börja kolla efter en ökning av hcg istället! Hoppas, hoppas Lill Plutt borrat sig in ordentligt och trivs bra i sina nya lya ;) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0