Lycklig

Det har varit så mycket oro sedan i måndags, äggplocket var i vanlig ordning hemskt och de punkterade 19blåsor varav 3st ägg var tillräckligt mogna (vet inte sammanlagda antalet ägg) och att behöva vara hemma ovetandes ifall något av embryona överlever har varit den värsta väntan och pinan hittills, och det tror jag beror på att det här är vårat sista landstingsfinansierade försök.. 
Men så idag var de först ul för jag är överstimulerad (igen) och äggstockarna var dubbelt så stora som dom ska vara och några blåsor har börjat samla på sig vätska, och jag har även läckt ut vätska i buken!! Men jag mår ju sååå bra, jag har aldrig mått så här bra efter äggplock, jag känner inte ens av min överstimulering!  
Och eftersom allting såg godkänt ut så blev det ET idag, för TVÅ hade befruktats och var godkända för insättning! Så nu är jag världens lyckligaste och gravid med 2små embryon! 
Och idag landar vi på Rd0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0