Ruvardag 14 (1)

Är idag på rd14 eller mensdag1, 
jag har börjat blöda rött nu och tog ett test imorse som var så blankt det bara kunde bli.. 
Måste ändå ta ett test imorgon innan jag ringer kliniken, men jag vet redan att det är helt kört. 
Så nu är alla landstingsfinansierade försök slut, 7fina intakta embryon har blivit insatta under 6återföringar, ändå har inget velat fästa! 
Jag har så svårt att förstå varför inget av dom har velat fästa(!)...
Vi har kollat på vilken klinik vi ska välja härnäst (för att ge upp gör vi inte än), och det lutar väldigt mycket åt Carlanderska då dom ligger i framkant i forskning och metoder.. Men de är såklart väldigt svårt att välja "rätt". 


Kommentarer
Hanna

Förstår dig precis... fick blödning i lördags på ruvardag 10...
Tredje icsi:n p.g.a manlig faktor... hur går man vidare?
Varför fäster embryona inte trots toppkvalitet..?
Känns som frågor som aldrig kan besvaras...
Håller tummarna för att alla vi som kämpar snart får bära på en bebis i 40 veckor!!
Varma styrkekramar

Svar: Styrkekramar tillbaka!!
vgentillettbarn.blogg.se

2014-02-19 @ 19:07:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0