Ruvardag 6

Jag är fortfarande mer eller mindre symtomlös, förutom att jag på kvällarna kissar konstant men inte under dagen.. Jätte knepigt, och jag vet inte heller om de räknas som symtom eller om de bara är något knäppt min kropp håller på med.
Jag vill så gärna tjuvtesta på fredag, för då är det alla hjärtansdag och det hade varit den finaste presenten man kan få om vi får ett pluss.
Men mannen vill inte, han tycker vi ska vänta in TD, och jag kan väl hålla med han lite eftersom jag bara kommer att vara på rd9 och det är lite i tidigaste laget..
Men återigen, vilken fin dag de hade blivit OM vi får pluss.. Vi får väl helt enkelt se hur de blir.


Kommentarer
P

Vi är på samma dag, hoppas det går bra för er. Lycka till!

Svar: Åh vad spännande!
Hoppas vi båda får fina positiva test! :-)
vgentillettbarn.blogg.se

2014-02-12 @ 09:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0