Dag5

Nu börjar det kännas i äggstockarna att det överproduceras med blåsor, och även flytningar har jag börjat få. 
Längtar till vul när jag vi får veta hur många det är där inne, och sedan får vi hoppas på att de även ligger ägg i nästan alla.
Är lite nervös för min spruta ikväll men jag fick veta igår ett efter ett samtal att ju närmre naveln man sätter den desto mindre känns det :)
Har köpt emla kräm till ovitrellen den här gången efter som jag är väldigt rädd för den! Måste bara dubbelkolla med dom på ivf att jag får använda de, men de borde man väl(?). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0