Humör

Just nu är jag inte speciellt rolig att leva med, jag känner mig konstant irriterad och humöret svänger, det är varken roligt för mig eller mannen, men jag hoppas verkligen de går över innan jag börjar med puregonen. Och utöver humöret har jag blivit något fruktansvärt ömhårad, vilket jag inte kan förstå då jag inte tror att det ens står med som biverkning i fass..
Och nu känner jag som jag gjort alla andra gånger, jag vill aldrig gå igenom de här igen! 

(Sorry för gnälligt inlägg, men jag skriver för min egen skull så därför behövs de här inlägget)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0