Sprayar vidare

Jag har inte så mycket att uppdatera om, sprayar vidare med suprecuren och "mensar" fortfarande, börjar fundera på om det är så att man slutar blöda helt först när man börjar med sprutorna(?). 
Det återstår att se, de är som tur är bara 2dagar kvar! Börjar bli lite nervös, fast jag har gjort det här 2gånger tidigare och jag vet att det inte gör ont att ta injektionerna! (Förutom ovitrellen, för den gör ont, så sablans ont det gjorde sist och jag fick ett jätte stort fult blåmärke på magen som varade i flera dagar, den injektionen är jag väldigt nervös inför..) 
Men vad gör man inte, hoppas så innerligt att det här är sista gången vi går igenom det här!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0