Sprutdag 3

Idag är det 3e dagen med sprutor, och tack snälla du som gav mig råd hur jag kunde göra när jag injicerat, jag har fått lära mig lite annorlunda men detta var mycket bättre, så idag har jag inte lyckats rispa upp huden och behövt vara nervös för att nålen ska brytas av på vägen ut ur huden. 
Däremot (ursäkta klagandet) så gjorde de ont att ta sprutan idag, hade gjort i ordning den och skulle trycka in den i huden men så gjorde de så ont så jag drog ut den igen och fick byta nål för att sedan på nytt förbereda och trycka in den i huden, gjorde lika ont igen men kunde ju inte fjanta mig för mycket så de var bara till att trycka in den helt och injicera.. Så fick en stor rodnad och två blödande små små hål efter nålarna. 
Detta gjorde mig ju inte mindre rädd för ovitrellen, bävar för den dagen de är dags att ta den, kommer nog bli att jag ber någon annan hjälpa mig för den gör ont! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0