Sprutdag 4

Fjärde dagen med sprutor idag så imorgon ska jag sänka dosen till 75enheter och onsdag blir det provtagning.
Gjorde lika förbannat ont idag, så självklart dum som jag är sticker jag in nålen lite och pågrund av smärtan drar jag ut den igen och får som igår sticka mig på nytt så även idag har jag två små blödande prickar på magen! 
Och i allt det här jobbiga stickandet så skulle jag ju som sagt ladda om pennan, bara det att jag råkar öka dosen och spruta den över hela rummet.. 
Känner ju att de går bra för mig den här ivfen, eller inte..!
Jag förstår verkligen inte varför det helt plötsligt börjat göra ont när jag sticker mig och dessutom börjar jag blöda varje gång! 
Nålarna är ju pytte små så det känns ju löjligt att man överhuvudtaget kan få ont! 
Imorgon måste jag ta den på jobbet, och då kan jag verkligen inte sitta och fjanta mig, får smita in på toan och hoppas på att de är lättare än idag.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0