Sprutdag 6

Kan börja med att berätta att det gick jätte bra att ta min spruta igår på jobbet,  kändes knappt någonting och jag satte den långt upp mot naveln. 
Imorse var jag inne på provtagning för att se om vi behöver justera dosen, min "vanliga otur" gjorde ju såklart att jag var tvungen att bli stucken 3ggr i armarna för trots att dom satte nålarna rätt så ville de inte komma något blod, men tillslut gick det! 
Och jag ska ta 75enheter idag också och sedan sänka till 50enheter imorgon, för att sedan på fredag lämna nytt blodprov och göra vul! 
Nu känns det verkligen att det är nära till ÄP! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0