Vul

Jag är så lycklig, har varit på vul och där konstaterades det att slemhinnan var treskiktad och 11mm.
Och jag har ca.20äggblåsor varav ca. hälften var stora och resten små, så ÄP blir på måndag och idag är sista dagen med puregon 50enheter, och imorgon blir det ovitrellen och jag får använda emla kräm! (Glad tjej) 
Och inte nog med denna fina infon så ska vi även få göra en DET (Double embryo transfer). 
Jag är så lycklig idag efter läkarbesöket! Allt känns så bra, och jag hoppas det fortsätter lika fint! :-)


Kommentarer
Mrs E

Lycka till! Jag håller alla tummarna och tårna.

Svar: Tack!! Kan behövas :)
vgentillettbarn.blogg.se

2014-01-31 @ 15:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0