Sned mage

Jag har försökt och försökt att känna var min livmoder slutar, jag har tryckt löst och tryckt hårdare, och såklart oroat mig för att jag inte känner kanten på den.. 
Men så när jag vaknade så såg jag att min mage såg helt skev ut, då hade bebis lagt sig på högersidan av naveln så det stack ut som en bulle där, helt enkelt en sne mage haha. 
Hade jag inte varit anonym så hade jag lagt upp ett kort så ni hade fått se hur roligt det såg ut! 
Men de stillade min oro och nu vet jag att livmodern går väldigt högt upp och att bebis lever loppan där inne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0