Dag 14 (2)

Idag skulle det varit ruvardag14 men idag är det mensdag2, vilket betyder att imorgon är min testardag. Fastän jag redan vet att vårat första försök inte gick och att ärtan lämnat oss så har jag lovat sambon att testa imorgon, kliniken vill helst att man testar trots riklig mens.

Vaknade upp imorse med fruktansvärda magsmärtor (molvärk) så fick springa till toaletten och bosätta mig där en stund, kändes som jag skulle kräkas vilken sekund som helst pågrund av smärtorna. Efteråt så fick jag ut en äcklig stor klump, förmodar att jag blöder ut slemhinnan som byggt upp sig ganska rejält av allt crinone.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0