Lätt förvirrad.

Tog idag ett nytt test, fick ett pluss idag också, men de var lite svagare än gårdagen.. Så nu är jag helt säker på att inte ärtan bosatt sig, plussen bör bero på såkallade "spökstreck" eller också är de ett tidigt mf.

Så nu ska jag njuta av alla godheter som hör julen till! Se fram emot vårat FET i Januari och hoppas på att liten vill fästa då!
Tiden fram till dess borde gå ganska fort nu när det är jul och nyår, så snart efter de är dags för mens igen och börja testa med ägglossningsstickor! :-)

Inför vårat FET ska de inhandlas digitala test, nästa gång har jag ingen lust att analysera test och fundera, bättre att få svart på vitt med en gång!

God Jul önskar jag er alla läsare!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0