Mens till nässpray

Planeringen av behandlingen beror lite på mensen, min mens behagade att vara sen 1vecka, därmed sköts behandlingen upp.
Mensdag1 blev 18/10-2012
och på cykeldag 21 ska jag börja med nässpray så jag nedregleras, därmed blev
nässpraydag1 7/11-2012.
Jag ska spraya 2spray (1 i vardera näsborre) 3gånger om dagen, så för mig blev det lättast att spraya
kl.6, 14 och 22. Och detta ska jag göra tills det att jag är nedreglerad, jag vet att jag är nedreglerad när jag fått en blödning.
 
Dom 2första dagarna kände jag inte av så mycket av nässprayen men på ca. dag3 så började humörsvängningar, huvudvärk, svettningar, torra slemhinnor och detta höll i sig till det att jag började med sprutorna-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0