Ruvardag 5-7

Ruvardag 5-7 bestod av molvärk till och från och började även få lite halsbränna, den blev värre för var dag som gick, även lite illamående på mornarna och kvällarna runt denna tiden.
Hittade snabbt en förklaring till dom två sistnämnda symtomen, de kunde ju vara magkatarr, hela karusellen är pyskiskt påfestrande och detta var mitt första försök, hade ingen aning om hur allt skulle kännas och upplevas.
Hade kollat lite på familjelivs forum och läst om hur andra mått och upplevt sina behandlingar, även börjat läsa andra bloggar. Men de känns ju självklart olika för alla. Just då kändes inte en blogg aktuell för mig men nu känns det som ett bra sätt att föra "dagbok" på, få ventilera lite själv och det skulle kunna bli en rolig blogg att gå tillbaka till och kolla i sedan när jag väl är gravid och när jag fått vårat efterlängtade barn (om vi lyckaas).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0