Ruvardag 8-10

Nu hade halsbrännan börjat avta och min oro för att jag inte blivit överstimulerad på nytt började inta sig, det betydde förmodligen att detta försöket inte gick vägen. Att våran ärta inte fäst sig.
Men man ska inte ta ut olyckan i förskott än så länge har inte tantröd vilja visa sig och det är de ända positiva jag kunde hålla i! Har fortfarande molvärk till och från, numera har jag oftare molvärk än tidigare, den sitter även i ryggslutet, de kunde ju faktiskt betyda att tantröd är på G, och de kunde vara ett symtom på att ärtan fäst sig, men det återstod att se, testardag var inte fören ruvardag15,  kunde inte hålla mig ifrån att tjuvtesta så gjorde ett test på ruvardag9, det var helt blankt! Men vad hade jag väntat mig egentligen? Det kunde vara för tidigt att testa.
Ruvardag 10 tog jag ett nytt test, lika blankt som gårdagens, inte ens ett litet spökstreck..
Bestämde mig för att inte testa på 2dagar, för då skulle hcgt hinna höjas lite om Ärtan bestämt sig för att bo i mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0