Ruvardag11

Idag var det trögt att föra in crinonet, fick liksom ta i för att få in den hela vägen, de var något slags stopp..
Det följde med lite brunrött på tuben och tankarna att tanröd var på väg började verkligen nu.
Tankarna snurrade hela dagen, gick och kissade oftare för att kolla om jag börjat blöda.
Allting såg bra ut och försökte lugna ner mig lite, började fundera på om de kunde varit en såkallad nidationsblödning, men de var lite väl sent för att vara det..
Imorgon ska jag ta ett nytt test för kanske skulle jag ha sådan tur att vi kunde få ett litet svagt positivt om ärtan bosatt sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0