Ruvardag4

Nu började jag må bättre, hur kunde jag från att må så dåligt gårdagen till att må så mycket bättre idag?
Klaga vill man ju inte göra, kändes underbart att börja må bra igen.
Tanken på vad läkaren hade sagt vid kontrollen innan ET snurrade i mitt huvud, "Om du börjar må dåligt om en vecka igen så är du garanterat gravid, för dom som blir överstimulerade och är gravida blir riktigt dåliga då hcg hormonerna skjuter på överstimuleringen."
Kunde ju bara börja hoppas på att jag skulle ha några dagar då jag mådde bra och att jag skulle bli sämre sen igen, känns absurt att vilja må dåligt, men man blir nog lite lätt knasig av denna karusellen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0