Testardag RD15

Då var det dags att följa klinikens inrådan att ta ett test idag trots mens.
Hade lagt fram ett test igår på nattduksbordet så jag inte skulle glömma att det, men endå var jag på väg att missa att ha något att kissa i, så det blev snabbt upp från toan och hämta en behållare att kissa i, ner med stickan och vänta.. Snabbt blev det ett plus och kontrollstrecket var där, de kunde ju inte missvisa nu.  Kan det vara sant? Kan jag vara gravid? Jag har ju bannimej fått mens, eller är det bara en såkallad genombrottsblödning? Tidigt mf? Jag har ju fått negativt tidigare. Nu snurrar det i huvudet..
Bestämt mig för att inte ta detta plusset som ett tecken på att jag är gravid, det är ju inte superstarkt heller..
Ska ta ett nytt imorgon och se om de blir positivt då också, skulle de nu vara det så blir det att inhandla ett digitalt så jag kan testa med det på lördag.
Denna ovisshet...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0