Ruvardag 2-3

Idag är jag redan på inne ruvardag3, som jag nämnt vid tidigare ruvningar så går tiden så fort men ändå så långsamt.. Har fullt upp nästan varenda dag under dessa 2ruvningsveckor vilket är skönt för då hinner jag inte tänka och fundera så mycket..
Igår på Rd2 så började dom vita flytningarna komma igen, vilket inte har varit positivt för mig tidigare så jag kollade upp varför man får vita flytningar och det får man för att progestronet höjs och det indikerar på att ägglossning har skett, det är vanligt att man får dessa flytningar när man är gravid och dom kallas "creamy", så gravid eller ej men dom flytningarna besöker mig varenda ruvning. Fick även lätt molvärk igår och idag har brösten börja ömma jätte svagt och även lätt molvärk idag. Kommer inte att skriva in detta i en symtom lista just nu då det känns som det är alldeles förtidigt för att känna något(?), skulle nu våran lilla ärta visa sig ha fäst så kommer jag nog att överväga att skriva in det som symtom..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0