Ruvardag 4-5

Har inte några direkta symtom som jag bara kan relatera till det positiva, igår på RD4 så började brösten ömma mer och även bröstvårtorna blev ömma/känsliga,
jag har 2olika sorters flytningar, mycket vita och genomskinligt vattniga, vilket jag tycker känns jätte konstigt och förstår inte varför jag har det så, har aldrig varit med om det innan...
RD5, idag så är brösten ännu mer ömma och bröstvårtorna lika så, flytningarna har fortsatt på samma sätt som igår.

Så egentligen har jag väl bara dessa 2symtom, är lite extra känslig nu ioförsig, börjar gråta bara jag pratar om ivf eller tänker på det men det beror nog mer på rädsla inför ett nytt äggplock än att jag ska kunna se det som symtom så vi hoppar över de tills vi vet..

'Jag hoppas du lilla ärta finns kvar där inne och kravlat dig fast ordentligt!' <3

(Mobilbloggar, snyggar till inläggen framöver)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0