Flyt

Denna mensen kom på dag28, undra om mitt flyt kommer fortsätta så nästa infaller på dag28 också, för det betyder isåfall att vi får äggplock v.35!

Även om det bara handlar om 1vecka det blir uppskjutet så känns det, man mer eller mindre räknar dagar när man är inne i den här ivf svängen..

Men jag har faktiskt inte räknat ut vad som är bäst ur arbetssynpunkt v.35 eller v.36.. Men ändå hoppas jag på att det blir v35 oavsett, varje vecka räknas!
Eftersom vi valt att vara anonyma i detta och inte öppna för våran omgivning så är det ingen på varken mitt eller sambons jobb som vet något, när det krockar med tider för mig så försöker jag byta dom passen med kollegor eller i värsta fall sjukskrivning (peppar, peppar, hittills har jag aldrig behövt sjukskriva mig). Sambon däremot som
har ett sådant jobb att han inte kan byta arbetspass får säga bortförklaringar varenda gång han ska med till kliniken.. Som tur är så behöver han inte vara med på allting, även om jag ibland hade velat ha med honom på allt som tillhör denna resan, men sånt får man ta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0