Dag 16 - Ägglossning

Då var vi inne på dag16, min ägglossning är lika punktlig varje månad, den kommer alltid på samma dag! Varit i kontakt med kliniken och det blir insättning på lördag! Precis som förra gången hoppas jag att ett ägg ska överleva upptiningen och vara vårat guldägg! Förra gången behövde dom bara tina upp ett ägg och det var helt intakt! Man vågar ju inte tro att man ska ha samma tur den här gången..

Så om 3dagar ruvar jag på vårat lilla embryo igen och jag hoppas denna vill stanna! <3


(Mobilbloggar så "snyggar" till inlägget när jag får tid över vid datorn)



Kommentarer
Du vet vem

Åhh vad spännande!! :) Håller alla tummar & tår för er!! <3

2013-03-06 @ 14:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0