Ruvardag 0 / Insättningsdag

Nu ruvar jag på vårat lilla embryo och hoppas denna väljer att stanna!
Dom var tvungen att tina upp 2st, den första dog och den lilla jag nu har i magen var helt intakt, alltså hade den alla sina fyra celler! <3
 

Strax efter återförandet så fick jag en ganska kraftig flytning och då började ju tankarna snurra i huvudet direkt, kanske åkte vårat lilla embryo ut, men jag vet ju ändå att den inte kan åka ut.. Denna oro! 
 

Idag har vi ändå lyckats sysselsätta oss efter återförandet, så har inte hunnit tänka så mycket på det! 
Denna ruvningen kanske jag inte är lika aktiv i början, det är ju ganska svårt att känna av något eller märka någon skillnad!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0