Ruvardag 10

Då var min BIM beräknad från igår och till och med imorgon, har normalt en 28dagars cykel så då skulle den kommit igår men i och med att jag har sen ägglossning så kan den även dyka upp så "sent" som på dag30 alltså imorgon.

MEN så har jag fått en blödning idag igen, klarat mig blodfritt i 2dagar och nu ska de väl ta mig f*n börja blöda igen! Fan hur mycket ska man orka egentligen? Kanske tar jag ett test imorgon, kanske inte...
Om jag gör det så är de för att få slut på lidandet! Har ännu inte fått ont i samband med någon av blödningarna eller flytningarna, så de lilla hopp får man väl hålla sig kvar i..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0