Ruvardag 6

Då var vi inne på ruvardag6 och tiden sniglar sig fram trots att de nästan bara är en 1vecka kvar tills testdatum!
Har en del symtom men de skulle likväl kunna vara "skendräktighet", har en del som påminner om förra ruvningen.. Jag har antecknat symtom i mobilen sen några dagar tillbaka så jag kommer att skriva in dom här så småningom!

 

Tillägg på rd6

Som sagt ruvardag 6 av 15 och vad händer inte såhär på en fredags eftermiddag? Jo, jag får en rosaröd blödning! Mens? Sköra slemhinnor? Eller nidblödning? Usch, vad jobbigt! Jag har ju iallafall ingen värk i samband med blödningen vilket jag brukar ha vid mens. Hoppas den stannar av och tyder på det positiva!



Kommentarer
Du vet vem

Tänk POSITIVT!! :) Ditt tankesätt påverkar en hel del, så tänk att självklart går det denna gången, försök verkligen göra det! :) Jag tror att om man går runt & tänker att det blir aldrig nåt barn, så tror jag att det tar längre tid! Det är min filosofi! :) Tänker på dig & önskar av hela mitt liv att det fixar sig denna gången! ❤ Kram

2013-03-15 @ 13:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0