Symtomer under denna ruvning, FET2

Eftersom jag inte varit så aktiv på bloggen denna gången och skrivit in symtomerna för FET2 så gör jag det här nedan istället, så jag får med dom i bloggen..
Jag räknar insättningsdag som ruvardag 0
 
Ruvardag 2 - 3.e  dagen efter insättning och jag fick kramp bakom venusberget på vänster sida som strålade ner mot låren, om det var positivt eller negativt det visste jag inte då och inte heller varför man får sådan smärta, vilket jag än idag inte vet..
 
Ruvardag 3- Idag började jag få vita flytningar, precis som förra ruvningen och den gången var det inte positivt.
 
Ruvardag 4 - Tunga och ömma bröst, stickningar i magen och obalans i magen, vita flytningar.
 
Ruvardag 5 - Stickningar i magen och lätt molvärk, idag var det mycket vita flytningar, trött, känslig och gasig i magen (Dom tre sist nämnda är typiska symtom för att min mens är på gång)
 
Ruvardag 6 - Vaknade upp av att jag hade så spända bröst så det värkte(!), Mådde extremt illa på morgonen (fortfarande obalans i magen?), Trött, gasig i magen, vita flytningar, känslig, molvärk.
Och en rosa sparsam blödning fick jag även idag, dock inte så liten som en flytning utan det blödde!
 
Ruvardag 7 - Illamående, mår illa så fort jag sovit eller är trött, ont i brösten, stickningar i magen, gasig i magen, fick även en brun/beige flytning på kvällen.
 
Ruvardag 8 - Idag är illamåendet så illa att jag fick sitta vid toastolen och hulka, ömma bröst, känslig, stickningar och molvärk i magen.
 
Ruvardag 9 - Ömma bröst, stickningar och molvärk i magen, vagt illamående (det tackar vi för, de var inte roligt att behöva bosätta sig på toaletten så fort man sovit eller var jätte trött).
 
Ruvardag 10 - BLOD, då var domen kommen för denna gång också, tant röd behagade att besöka mig denna gången också och krossa min dröm om en familj!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0