Dag28

Mensen behagar sig att inte vara punktlig.. Det är väl typiskt när man vill sätta igång och få gjort sin insättning helst igår.
Men som tur är har jag och kliniken valt att räkna min cykel på 30dagar eftersom den är något oregelbunden. Så nu längtar vi och hoppas den sätter igång snarast :). 

Och jag grubblar fortfarande över akupunkturen, om jag ska gå på de så gör jag de bara någon gång innan insättning och om det går även samma dag, kanske borde jag rådfråga min akupunktör, men det får bli efter tant röd kommit då slår jag nog en pling och hör med henne! 
För er som undrar så går/gick jag på akupunktur hos en sjukgymnast, då det känns säkrast. Det finns så mycket oseriöst och jag vill veta att personen jag går hos är utbildad och vet vad hon/han gör!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vgentillettbarn.blogg.se

Vägen till ett barn. Efter ett flertal ivf försök, så skedde ett mirakel, vi är gravida naturligt och väntar nu vårat efterlängtade barn!

RSS 2.0